Úřední deska
1. Název
Základní škola a Mateřská škola Kroměříž, F. Vančury
2. Důvod a způsob založení
Hlavní účel zřízení organizace je poskytování vzdělávání, výchovy, poradenství a zajištění stravování. Organizace vykonává činnosti těchto škol a školských zařízení:
- Mateřská škola pro děti s mentálním postižením, včetně souběžného postižení více vadami nebo autismem
- Základní škola pro žáky s mentálním postižením, včetně souběžného postižení více vadami nebo autismem
- Školní družina
- Školní klub
- Školní jídelna – výdejna
- Speciálně pedagogické centrum
Předmět činnosti organizace je vymezen příslušnými ustanoveními zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů a prováděcími předpisy.
Právní forma: příspěvková organizace.
Právnická osoba zřízená na dobu neurčitou.
Zřizovatel: Zlínský kraj, třída Tomáše Bati 21, 761 90 Zlín (www.kr-zlinsky.cz)
Odkaz na krajský portál: www.zkola.cz
3. Organizační struktura
Zařízení:
Činnost školy | Nejvyšší povolený počet v oboru | IZO |
obory vzdělání: Základní škola
|
68 žáků
30 žáků
|
108 020 860 |
Mateřská škola |
12 dětí | 110 022 807 |
Školní družina | 45 žáků | 110 022 815 |
110 022 823 | ||
Speciálně pedagogické centrum | neuvádí se | 110 022 831 |
Školní jídelna – výdejna | 75 obědů | 150 007 761 |
Organizační schéma školy:
4. Kontaktní spojení
4.1. Kontaktní poštovní adresa:
F. Vančury 3695 767 01 Kroměříž
4.2. Adresa úřadovny pro osobní návštěvu je vždy shodná s poštovní adresou.
4.3. Úřední hodiny:
Po–Pá, 7:00 – 15:00
4.4 Telefonní čísla:
- Škola: 573 338 534, mobil 774 342 237
- SPC pracoviště Kroměříž, mobil 774 342 238
- SPC pracoviště Valašské Meziříčí: mobil: 774 342 236
- Stravování – strava pro žáky se dováží ze SŠHS Na Lindovce, Kroměříž. Odhlašování je možné denně do 12. 30 hod. tel. kontakt: 573 338 534, 774 342 237 – odpovědná osoba p. Chytilová
4.5 Čísla faxu: –
4.6 Adresa internetové stránky:
4.7 Adresa e-podatelny:
4.8 Další elektronické adresy
- Škola msazskm@msazskm.cz
- SPC kromeriz.spc@msazskm.cz
4.9 Datová schránka (platná i pro SPC)
- fvzzn2t
5. Platby lze poukázat na účet:
8323710257/0100
- úhrady úplaty předškolního vzdělávání
- úhrady úplaty zájmového vzdělávání
- finanční dary
- dotace od zřizovatele
6. IČ
47935928
7. DIČ
CZ 47935928
8. Dokumenty
8.1. Seznamy hlavních dokumentů viz. přílohy (web školy, listinná podoba v polici v 1. patře)
- Dlouhodobý plan EVVO
- Plán EVVO
- Dlouhodoba koncepce PPS
- Školní preventivní program
- Školní program proti šikanování
- Plán VP
- Plan ICT 2023-24
- Plán koordinátora
Školní vzdělávací programy
Název školního vzdělávacího programu | číslo jednací | ročníky |
ŠVP pro předškolní vzdělávání | č.j. 1361/2017 | |
ŠVP ZV Korálek ke korálku | Č.j. 1879/2023 | 1.- 9. |
ŠVP ZŠ speciální Duhová pastelka I. díl | č.j. 1481/2018 | 1.-10. r. |
ŠVP ZŠ speciální Duhová pastelka II. díl | č.j. 1482/2018 | 1.-10.r. |
ŠVP ŠD a ŠK „ Učíme se poznávat svět“ | č.j. 758/2010 |
Uvedené programy jsou přístupné k nahlédnutí: ve škole na adrese F. Vančury 3695, 767 01 Kroměříž v úředních hodinách: Po – Pá, 7:00 – 15:00
8.2 Informace o podání opravného prostředku
V případě nesouhlasného stanoviska s rozhodnutím ředitelky školy je možné podat žádost o opravný prostředek u Krajského úřadu Zlínského kraje.
Adresa:
Krajský úřad Zlínského kraje
odbor školství
třída Tomáše Bati 21
760 01 Zlín
Školní vzdělávací programy pro všechny vyučované obory jsou k dispozici v elektronické podobě v kanceláři školy: F. Vančury 3695, 767 01 Kroměříž
8.3 Rozpočet
- Rozpočet na rok 2024 a střednědobý výhled rozpočtu na roky 2025 a 2026 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem
- Upravený rozpočet na rok 2023 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem
- Rozpočet na rok 2023 a střednědobý výhled rozpočtu na roky 2024 a 2025 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem
- 2. upravený rozpočet na rok 2022 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem (k 31.12.).
- Upravený rozpočet na rok 2022 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem
- Návrh rozpočtu na rok 2023 a návrh střednědobého výhledu rozpočtu na roky 2024 a 2025 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem
- Rozpočet na rok 2022 a střednědobý výhled rozpočtu na roky 2023 a 2024 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem
- 2. upravený rozpočet na rok 2021 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem (k 31.12.)
- Upravený rozpočet na rok 2021 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem
- Návrh rozpočtu na rok 2022 a návrh rozpočtového výhledu na roky 2023 – 2024.
- Rozpočet na r 2021 a střednědobý výhled rozpočtu na r 2022 a 2023
- Návrh rozpočtu r.2021,výhled r.2022,2023
- 2. Upravený rozpočet na rok 2020 PO zřízené Zlínským krajem k 31.12.
- Upravený rozpočet na r 2020
- Rozpočet na rok 2020 a střednědobý výhled rozpočtu na roky 2021 a 2022 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem
- Návrh rozpočtu r 2020,výhled r 2021,2022
- Upravený rozpočet na rok 2019 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem
- 2. upravený rozpočet na rok 2019 příspěvkové organizace zřízené Zlínským krajem (k 31.12.)
9. Žádosti o informace
U každé žádosti o informace ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, musí být jednoznačně zřejmé, že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu tohoto zákona. Informace poskytovaná na základě žádosti se poskytuje ve formátech a jazycích podle obsahu žádosti o poskytnutí informace, nestanoví-li zákon jinak, a ve formátu nebo jazyce, ve kterých byla vytvořena.
a) ústně
Žadatel uvede jméno a příjmení. Na ústní žádost poskytne škola ústní informaci. Není-li na ústně podanou žádost informace poskytnuta nebo nepovažuje-li žadatel ústně podanou informaci za dostačující, je třeba, aby žadatel podal žádost písemně. Písemné žádosti o poskytnutí informace jsou přijímány osobním předáním žádosti vedení školy, poštou nebo prostřednictvím elektronických komunikací.
b) elektronicky: msazskm@msazskm.cz
Žadatel uvede jméno, příjmení a adresu pro doručování. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa. Neobsahuje-li žádost adresu pro doručování, není žádostí ve smyslu zákona.
c) písemně na adresu: F. Vančury 3695 767 01 Kroměříž
Žadatel uvede jméno, příjmení a adresu pro doručování. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa. Neobsahuje-li žádost adresu pro doručování, není žádostí ve smyslu zákona.
10. Příjem žádostí a dalších podání
Podat žádost či stížnost, předložit návrh, podnět či jiné dožádání lze prostřednictvím vedení školy a to písemně nebo v úředních hodinách ústně – po předchozí domluvě.
Postup k vyřizování žádostí, návrhů, jiných dožádání občanů:
1.Přijatá žádost se zaeviduje pod spisovou značkou jako spis.
2.Ředitel (zástupce) školy vyřídí žádost do 30-60 dní od doporučení žádosti
3 Odpověď podavateli žádosti
4.Do spisu se uvede, jak bylo podání vyřízeno
5. Spis je uložený v ředitelně školy (bez přístupu ostatních zaměstnanců kromě zástupce)
11. Opravné prostředky
V případě nesouhlasného stanoviska s rozhodnutím ředitelky školy je možné podat žádost o opravný prostředek u Krajského úřadu Zlínského kraje.
Adresa:
Krajský úřad Zlínského kraje
odbor školství
třída Tomáše Bati 21
760 01 Zlín
Poučení o formě a náležitostech opravného prostředku je vždy součástí každého rozhodnutí ředitelky školy, proti němuž je opravný prostředek podáván.
12. Formuláře
Přihlášky:
- žádost o přijetí dítěte do MŠ
- žádost o přijetí ZŠ
- žádost o odklad školní docházky
- žádost o přijetí ŠD
- Žádost o poskytnutí poradenských služeb školního poradenského pracoviště
Uvedené formuláře jsou možné osobně vyzvednout u vedení školy na adrese: F. Vančury 3695, 767 01 Kroměříž v úředních hodinách: Po–Pá, 7:00 – 15:00
13. Popisy postupů – návody pro řešení životních situací
Návody pro řešení životních situací souvisejících se vzděláváním v základní škole pro žáky se zdravotním postižením:
- http://portal.gov.cz/portal/obcan/situace/196/207/
- http://portal.gov.cz/portal/obcan/situace/196/199/
14. Předpisy
14.1 Nejdůležitější používané předpisy
14.2 Vydané právní předpisy ( web školy, policový systém v 1. patře)
- Školní řád MŠ
- stanovení úplaty – MŠ
- Školní řád základní školy a základní školy speciální
- Pravidla pro hodnocení výsledků vzdělávání žáků
- Pravidla pro hodnoceni výsledků vzdělávání žáků základní školy speciální
- Vnitřní řád školní družiny
- stanovení úplaty za zájmové vzdělávání
- Provozní_řád
- Řád školní jídelny-výdejny
14.3 Informace pro oznamovatele
15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací:
- Pořízení kopie informace – 1 strana A4 černobíle: 2 Kč
- Vydání duplikátu (Vysvědčení, Přihláška ke studiu ve SŠ): 50 Kč
15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
–
16. Licenční smlouvy
16.1 Vzory licenčních smluv
žádná
16.2 Výhradní licence
žádná
17. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.
- Výroční zpráva o činnosti školy 2010-2011
- Výroční zpráva o poskytování informací 2011
- Výroční zpráva o činnosti školy 2011-2012
- Výroční zpráva o poskytování informací 2012
- Výroční zpráva o činnosti školy 2012-2013
- Výroční zpráva o činnosti školy 2015-2016
- Výroční zpráva o poskytování informací 2016
- Výroční zpráva o činnosti školy 2016-2017
- Výroční zpráva o poskytování informací 2017
- Výroční zpráva o činnosti školy 2017-2018
- Výroční zpráva o poskytování informací věřejnosti
- Výroční zpráva o činnosti školy 2018-2019
- VZ o poskytování informací veřejnosti
- Výroční zpráva o činnosti školy 2019-2020
- Výroční zpráva o poskytování informací 2020
- Výroční zpráva o činnosti školy 2020-2021
- Výroční zpráva o poskytování informací veřejnosti 2021
- Výroční zpráva o činnosti školy 2021-2022
- Výroční zpráva o poskytování informací veřejnosti 2022
- Výroční zpráva o činnosti školy 2022-2023
- Výroční zpráva o poskytování informací veřejnosti za rok 2023